Rejestracja Szukaj FAQ Zaloguj  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  format do druku Jaki pocisk do LR
Jaki pocisk do LR
Vegaa
Odpowiedz z cytatem
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakich pocisków najlepiej używać do elaboracji w kalibrze .308? Karabin to Sako TRG22. Dotychczas używam Lapua Scenar L 175 gn. proch vihtavuori N140 i na 300 metrach najlepsze skupienie uzyskałem 0,29 moa przy grupie 5 strzałów. Ale czasem zdążają się odskoku od grupy nawet na kilka cm. Przygodę z LR dopiero zaczynam, więc może któryś z bardziej doświadczonych kolegów lub koleżanek mi podpowie.
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty VegaaWyślij prywatną wiadomośćTelefony
donkihot
Odpowiedz z cytatem
To może spróbuj Berger-ów?
Nie mam doświadczenia ale czytałem wiele bardzo pozytywnych opinii, niektórzy powlekają je molibdenem.
W tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=W0HSws_kP1Q gość ma takie zaufanie że pociskiem sprawdza prawidłowość działania wagi (bardzo precyzyjnej)
A w tym filmiku pokazuje te pociski właśnie "molibdenowane" https://www.youtube.com/watch?v=Gt6eOlbPX54 no i bardzo drogi proch, może tu jest ta wartość dodana?
Co prawda dla innego kalibru więc trzeba by użyć troszkę innego proszku i odpowiedni pocisk dobrać, ale o tym może się wypowie ktoś z doświadczeniem.

abersfelderami
Odpowiedz z cytatem
Vegaa napisał:
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jakich pocisków najlepiej używać do elaboracji w kalibrze .308? Karabin to Sako TRG22. Dotychczas używam Lapua Scenar L 175 gn. proch vihtavuori N140 i na 300 metrach najlepsze skupienie uzyskałem 0,29 moa przy grupie 5 strzałów. Ale czasem zdążają się odskoku od grupy nawet na kilka cm. Przygodę z LR dopiero zaczynam, więc może któryś z bardziej doświadczonych kolegów lub koleżanek mi podpowie.

Jezeli potrafisz z fabrycznego TRG22 strzelac .29 MOA na 300 metrow, to tak trzymaj, nic nie zmieniaj.
Pocisk masz dobry, proch tez, jedyne nad czym musisz popracowac, to te odskoki.